Overslaan en naar de inhoud gaan

Kim Dingler verlaat They

Mede-oprichter en managing director Kim Dingler vindt het na 8,5 jaar reclamebureau They tijd voor een nieuwe stap.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De algemene leiding van They wordt voortgezet door creative partners Sander Bakker en Patrick van der Gronde.

related partner content for mobile comes here

Kim Dingler (39): ‘They was een geweldige ervaring, maar ik voel dat het tijd is voor een nieuwe uitdaging. Ik ga mij nu eerst breed oriënteren in de gehele creatieve industrie om te bepalen waar die uitdaging ligt.’

Dingler blijft samen met Bakker, Van der Gronde en de vorig jaar vertrokken Roland van der Vorst als aandeelhouder verbonden aan het door They opgerichtte champagnemerk Zarb, dat internationaal wordt uitgerold.

Kim Dingler kwam tijdens haar studie International Management in aanraking met het mediavak bij Carat in Londen en werkte vervolgens als jongerenspecialist op de afdeling marketing & research van Carat Nederland.

Daarna was zij enkele jaren werkzaam bij Media Direction, de media-afdeling van FHV BBDO, en bij het toenmalige reclamebureau Van Walbeek Etcetera.

In 2002 werd Dingler media & communicatie manager bij Heineken Nederland en in september 2005 richtte zij met vijf partners het bureau They op.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in