Overslaan en naar de inhoud gaan

TNS NIPO werkt samen met Wageningen UR Food & Biobased Research

Wageningen UR Food & Biobased Research en TNS NIPO gaan een langdurige samenwerking aan op het gebied van sensorisch onderzoek en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking betreft het uitwisselen van kennis over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van consumentenonderzoek.

related partner content for mobile comes here

De twee partijen zullen elkaar consulteren bij vraagstukken, waarin de bundeling van kennis moet leiden tot kennisverdieping en -verbreding.  Ook gaan ze samen consumentenonderzoek verrichten voor onder andere  Research & Development-afdelingen van levensmiddelenfabrikanten.

Een belangrijk onderdeel van het werk van Food & Biobased Research bestaat uit het testen van nieuwe voedingsmiddelen. Dat doen ze met zowel gespecialiseerde consumentenpanels als het 55+ consumentenpanel SenTo, als met speciaal hiervoor geselecteerde en getrainde Sensory Expert Panels.

Stefanie Kremer van is blij met de overeenkomst: ‘Door deze samenwerking aan te gaan, kan de kennis en kunde die in Wageningen ontwikkeld wordt, rechtstreeks in de nationale en internationale voedingsmarkt worden toegepast.’

Ook Frans van der Horst, directeur Innovation & Product Development bij , ziet voordelen: ‘Door deze samenwerking kunnen we de internationale levensmiddelenfabrikanten ondersteunen in het hele innovatieproces. Van het vaststellen van het optimale product tot en met de complete propositie inclusief marketingplan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in