Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhakers Utopia (2): Belvilla, PostNL en Werkspot

Adformatie.nl publiceert wekelijks – willekeurig - drie inhakers van Nutopia, het initiatief van SBS, Sanoma en de 538Groep om creatieven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie


PostNL
Klant: PostNL
Bureau: -
Creatie: Talpa/SBS, hieraan is een actie van PostNL/Kaartwereld.nl verbonden.
Uitleg: 14 februari is het Valentijnsdag. De dag van de liefde. De dag dat iedereen zijn of haar geliefde overlaadt met complimenten, met rozen, met chocolade. De dag van twinkelende ogen. Kortom: een dag om je op te verheugen! Maar hoe is dat in Utopia? Waar de inwoners ver verwijderd zijn van hun geliefden. En waar het leven niet altijd over rozen gaat. Laat staan over chocolade.

related partner content for mobile comes here


Werkspot
Klant: Werkspot
Bureau: 
Creatie: 
Uitleg: Paul is aannemer en was na een aantal dagen in Utopia al met Billy te betrappen op wat intieme handelingen in de provisorische douche. Niet echt betrouwbaar dus. 


 

Belvilla
Klant: Belvilla
Bureau: Louter Media
Creatie: Jasper de Rooy
Uitleg: Een Belvilla is uniek en er is altijd wat te beleven. Utopia is ook uniek en er is zeker altijd wat te beleven.

Jury
Een professionele jury bepaalt elke maand wat de beste inhaker van de afgelopen maand is. De winnaar van vorige maand .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in