Martins creative director bij 72andSunny
Paulo Martins begint bij 72andSunny Amsterdam als executive creative director.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In deze rol werkt hij nauw samen met executive creative director Carlo Cavallone.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Als freelancer werkte Martins in het verleden al samen met het bureau, onder andere aan de ‘UnHate’ campagne voor Benetton, die in 2012 de Cannes Lions Press Grand Prix won.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMartins werkte gedurende vijftien jaar bij Europese topbureaus zoals 180, BSUR en Wieden+Kennedy op klanten als Nike, Adidas, Mini BMW en Coca-Cola.
UnHate-campagne van Benetton:
Unhate - The film
Endure-campagne voor Nike:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid