Overslaan en naar de inhoud gaan

Media MasterCard voor groot deel naar Carat

Carat is als winnaar uit de internationale mediareview van MasterCard gekomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Carat (Ageis Media) zou de business wereldwijd krijgen, met uitzondering van Latijns-Amerika. Dar deel blijft bij UM, dat nu internationaal het mediabureau van MasterCard is.

related partner content for mobile comes here

Wereldwijd spendeert MasterCard zo&;n 200 miljoen dollar, waarvan ruim de helft in de VS.

Andere kanshebbers in de eind vorig jaar aangekondigde waren Omnicom&;s PHD; Publicis Groupe’s MediaVest, een team van WPP Group’s GroupM geleid door Mediacom en het huidige bureau Interpublic Group&;s UM.

De review had te maken met de aanstelling van de nieuwe cmo Raja Rajamannar. Hij kwam in augustus bij MasterCard in dienst.

Het creatieve stuk blijft bij McCann Erickson unit McCann XBC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in