Overslaan en naar de inhoud gaan

Internal Branding bewezen?

Heb je onderzoek gedaan, of praktijkervaring waarin bewezen wordt dat Internal Branding daadwerkelijk vruchten afwerpt, laat het weten. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internal Branding werkt, dat wordt wel bewezen door het aantal organisaties dat zich nu definitief op het onderwerp stort. Hiermee bedoel ik niet alleen adviseurs maar ook ondernemingen die begrijpen dat voor hun succes Internal Branding onontbeerlijk is.

related partner content for mobile comes here

Dat Internal Branding werkt is volstrekt logisch. Iedereen weet toch dat geïnspireerde medewerkers meer opleveren dan ongeïnspireerde, dat alle neuzen dezelfde kant op beter werkt dan ieder zijn eigen weg, dat het waarmaken van de belofte belangrijker is dan het roepen van de belofte. In de praktijk heb ik mogen ervaren dat dit ook echt waar is, niet alleen op het merkgemotiveerde medewerkers en loyale klanten, maar ook echte business waar de resultaten uitspuiten.

Maar toch duikt af en toe de vraag weer op: ‘is Internal Branding nu wel beproeft, zijn de effecten op een deugdelijke manier bewezen?’ Om deze vraag definitief van ons af te schudden wil het NIMA Internal Branding expertplatform (sorry zo heet dit tegenwoordig) alle bewijzen verzamelen. De meest overtuigende, maar natuurlijk ook opzienbarende zullen wij presenteren op onze voorjaarsbijeenkomst in 2010. Tevens zullen we alle bewijzen verzamelen in een dun (of misschien wel hééél dik) boekje met als titel: ‘Het overtuigende en merkwaardige bewijs van Internal Branding’.

Reageer dus! Mail de NIMA Internal Branding expertplatform via: http://www.nima.nl/GroeperingDetail.aspx?id=12

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in