Customer Experience / 24 JUNI 2014, 09:04:12 Kleren maken de man en producten het merk! Dit lijkt een rare opening voor een iemand die al jarenlang propageert dat merken met name gemaakt worden door gedrag. Maar uiteindelijk…
Design / 31 MAART 2014, 17:12:37 Mini Brand Store: meer verkopen, door minder te verkopen en meer te branden Het wordt vaak als een strijd gezien, de afweging tussen sales en branding. Onderzoek en praktijk laten zien dat dit helemaal geen afweging…
Customer Experience / 6 JANUARI 2014, 08:19:44 Reclamemaken blijft raar Het is crisis en marketingbudgetten staan zwaar onder druk. Steeds meer bedrijven zijn hard op zoek naar andere, liefst goedkopere manieren…
Influencer marketing / 10 MAART 2013, 12:19:52 Laat de recessie nog maar even duren Het zijn moeilijke tijden en dus smachten we allemaal naar licht aan het eind van de tunnel. En voor mensen wiens bedrijf of baan op de…
Craft / 18 JULI 2012, 18:46:03 Positioneren met archetypes, sterke merken bekennen kleur Positioneren is zo'n typisch woord dat veel gebruikt wordt en vaak met verschillende betekenis. Ook merk ik dat er door bedrijven enorm…
Merkstrategie / 10 JUNI 2012, 17:57:50 In vers is marketing nog gewoon ondernemen Afgelopen week mocht ik dagvoorzitter zijn op het jaarlijkse Versevent waar de Versmarketeer van 2012 werd bekendgemaakt. Een mooi event…
Craft / 25 OKTOBER 2011, 19:23:06 Nationale Nederlanden verdient een dikke pluim Vorige week is Nationale Nederlanden 2e geworden bij de NIMA Internal Branding Jaarprijs 2011. Etos kaapte de prijs net voor hun neus weg.…
PR / 5 OKTOBER 2011, 19:09:29 Marketeers missen de boot Vorige week was voor de 2e maal de NIMA Internal Branding Jaarprijs uitreiking. In 2010 won het St Fransicus Gasthuis, dit jaar werd zij…
Carriere / 22 APRIL 2010, 08:05:49 Internal Branding A, B, C Internal Branding is een onderwerp dat inmiddels de experimentele fase voorbij is. Het ‘kind’ is opgestaan en wordt nu volwassen.…
Data & Insights / 12 APRIL 2010, 07:13:40 Modelcasus voor Internal Branding klaar voor een ‘Effie’ De merkvoorkeur van Hi!