Favela Fabric Services: online klantdialogen
De diensten die voortkomen uit deze samenwerking worden geleverd onder de naam Favela Fabric Services. Door de expertise van de twee organisaties te combineren moet slagkracht vergroot worden, zegt Sander Dullaart, directeur van Favela Fabric Services. Volgens Dullaart worden sociale netwerken vaak ingezet voor service en reputatiemanagement, maar sales, marketing en marktonderzoek kunnen ook waarde halen uit de online dialoog met klanten en prospects.
Favela Fabric Services moet organisaties helpen bij het uitvoeren van online klantdialogen. 'Vaak missen zij echter de tijd, expertise en focus om professioneel en resultaatgericht aan de slag te gaan. Wij kunnen hen ondersteunen met communitymanagers, een productieteam, operationeel management en zes jaar ervaring', zegt Dullaart.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBron: Customer Talk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid