Iets meer omzet supermarkten
Nederlandse supermarkten hebben in februari 1 procent meer omzet geboekt dan een jaar eerder.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau GfK. De omzet kwam uit op 2,45 miljard euro. Over de eerste 2 maanden van het jaar bedroeg de groei 1,7 procent. Volgens de onderzoekers bezoeken mensen steeds vaker de populaire goedkope Actionwinkels voor etenswaren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het afgelopen jaar bezocht een derde van alle huishoudens Action 6,2 keer voor foodaankopen. Per bezoek werd er 9,48 euro afgerekend. In vergelijking met 2008 is de omzet van Action met 56 procent gestegen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlbert Heijn is nog altijd de formule met de meeste klanten, gevolgd door de Lidl.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid