Overslaan en naar de inhoud gaan

Ketchum PRWeek Agency of the Year, IBM Campaign of the Year

Communicatieadviesbureau Ketchum is door PRWeek uitgeroepen tot Agency of the Year 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne 'Jeopardy!-Winning Computer Scores Big as Business Innovator' van IBM viel in de prijzen als ‘PR Campaign of the Year 2012’ (ook Ketchum).

related partner content for mobile comes here

De winnaars ontvingen hun prijzen tijdens de jaarlijkse PRWeek Awards-avond, die 1 maart jl. voor de dertiende keer werd gehouden in New York. Ketchum kreeg naast Agency of the Year en IBM nog een prijs en drie eervolle vermeldingen, als ook de prijs voor het beste Grote PR Bureau van het Jaar.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in