Overslaan en naar de inhoud gaan

Friendly Fire begint afdeling reclamemuziek

Bookings- en managementkantoor Friendly Fire start Best Kept Secret Music. Dat moet reclamebureaus en merken sneller en makkelijker in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bookings- en managementkantoor Friendly Fire start . Dat moet reclamebureaus en merken sneller en makkelijker in aanraking laten komen met Nederlandse muziek voor reclame-uitingen.

related partner content for mobile comes here

Verantwoordelijke is Niels Aalberts, ook manager van bands/artiesten als Bertolf, Case Mayfield en Only Seven Left. Tot nu toe is er vanuit Best Kept Secret Music gewerkt aan muziek voor commercials van C1000 (Stars of Football, met muziek van Only Seven Left en Arno Krabman) en Mandemakers Keukens (van Gram).
Friendly Fire verzorgt boekingen en organiseert concerten voor zowel internationale als lokale acts. Aalberts: 'Zodoende is het voor ons makkelijk om snel te schakelen. Reclamebureaus en merken kennen slecht hun weg in de muziekindustrie. Bovendien zijn ze op zoek naar een one-stop-shop. Ze willen zaken doen en weer door. Wij willen graag direct met opdrachtgevers aan tafel, zoals bij C1000 en Mandemakers het geval is geweest. Dat komt de kwaliteit ten goede omdat je direct praat met de mensen achter het concept.'
Bron: Entertainment Business.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in