Overslaan en naar de inhoud gaan

Congres over identiteit

Al jaren is het trending topic op congressen en praktijkdagen die onder de vlag van Communicatie worden georganiseerd. Geef er een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over prangende vragen als: Hoe vormt identiteit organisaties? Waarom is identiteit een succesfactor voor verandering? Welke rol speelt framing? Hoe veranker je identiteit in processen? Hoe meet je identiteit? Waarom is identiteit de basis voor MVO? Hoe geef je vorm aan marketing op basis van identiteit? En welke rol speel arbeidsmarktcommunicatie bij identiteitontwikkeling? Het identiteitscongres 2012 is niet louter bedoeld voor communicatieprofessionals. Identiteit is immers een interdisciplinair vraagstuk. Ook lijnmanagers, marketing-, organisatie- en HR professionals met een interesse in identiteitvraagstukken nemen deel. Het congres vindt plaats op 23 april in MediaPlaza, Utrecht. Meer info:

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in