OMD bovenaan in Gunn Report
The Gunn Report for Media publiceert vandaag zijn jaarlijkse lijst van de grootste winnaars in 2011 op award festivals. Het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
MindShare is tweede met 161 punten. Beste holding company is GroupM (WPP) met een score van 513 punten, gevolgd door Omnicom Media Group met 412 punten. Publicis Groupe Media is met 343 punten derde. Coca-Cola is adverteerder van het jaar, ruim voor Volkswagen en McDonald's. Best scorende land is de Verenigde Staten, voor Duitsland en Engeland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het rapport worden ook de beste (meest bekroonde) campagnes van 2011 genoemd: Metallic Ink Underclothes - 4th Amendment Wear, Small Business Saturday (American Express Open) - American Express, Decode Jay-Z with Bing - Bing with Jay-Z, Gatorade Replay - Gatorade, Homeplus Subway Virtual Store -Tesco en Save as WWF - WWF.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid