Overslaan en naar de inhoud gaan

Floris Hülsmann weg bij Kong

Creative director Floris Hülsmann vertrekt bij Kong en gaat verder als freelance creatief via The Free Force.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hülsmann was de afgelopen twee jaar verbonden aan Kong en daarvoor mede-oprichter van de digitale tak bij TBWA (Neboko/Flow). Hij won met zijn werk meerdere Lampen, SpinAwards, Magneten, Esprix en Accenten. Eind vorig jaar vertrok ook medeoprichter Yacco Vijn bij het bureau. Hij werd creative managing director bij TBWA\Neboko. Kong zegt op dit moment gesprekken te voeren met diverse kandidaten voor de functie van creatief directeur.

related partner content for mobile comes here

Hülsmann licht zijn vertrek als volgt toe: 'Mijn besluit heeft vooral te maken met een verandering die ik zie in het digitale landschap. Ik werk nu bijna twee jaar bij KONG en heb daarvoor bij diverse toonaangevende bureaus gezeten. Ik merk de laatste tijd dat online advertising echt aan het doorbreken is in de hele bureauwereld. Het lijkt me daarom geweldig en spannend om met mijn ervaring het online stuk van bureaus naar een hoger plan te tillen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in