Uitreiking eerste SAN Jaarboek 2011 aan Raoul Heertje


Dat gebeurde tijdens een bijeenkomst met juryleden, sponsors en relaties, in het congrescentrum van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht. Heertje gaf zijn eigen kijk op het gekozen thema van het SAN Jaarboek 2011: ‘Open & bloot’. Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het boek ter voorbereiding van
de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 13 maart begint.
Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de 312 ingezonden campagnes. De Nominaties worden op 22 maart op de SAN-website vermeld
In dit jaarboek/naslagwerk - met alle ingezonden campagnes uit het jaar 2011 inclusief de 2 dvd’s met alle ingezonden commercials/casestory’s - staan ook twaalf ‘open’ interviews over het thema met bekende adverteerders, reclamemakers en wetenschappers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid