Overslaan en naar de inhoud gaan

Firefish opent vestiging in Nederland

Firefish, een onafhankelijk Brits bureau dat kwalitatief onderzoek doet, opent op 1 februari zijn deuren in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voormalig Synovate Insights directeur Kees van Duyn leidt Firefish. Het bureau ziet kansen in de lokale markt voor strategisch, innovatief en vooral hoogwaardig kwalitatief onderzoek. Het richt zich daarbij op onderzoek als means-to-an-end: het interpreteren en vertalen van onderzoeksresultaten naar insights en concrete adviezen aan de klant. Daartoe beroept het zich op gedegen kennis van marketing, branding en communicatie, en gebruikt het inzichten uit onder andere de neurowetenschappen en Behavioural Econonomics om resultaten te verrijken.

related partner content for mobile comes here

gaat zowel on- als offline kwalitatieve technieken inzetten, al dan niet in combinatie met mobile en social media. Het wil zich onderscheiden van bureaus die alleen of voornamelijk on- of offline onderzoek doen. Volgens ceo Jem Fawcus is dit het antwoord op de beperkingen van ‘traditionele’ methoden in een snel veranderende wereld. 'Kwalitatief onderzoek wordt daarmee een manier van denken in plaats van een process of methode.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in