Drie bureaus op shortlist Karwei
Karwei heeft Selmore, Doom & Dickson en Brand New Telly geselecteerd voor de shortlist voor het ontwikkelen van geïntegreerde thematische…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Manager communicatie Saskia Bax van Karwei licht toe dat de eerste kennismakingsronde breed was ingestoken omdat er veel verandert, zowel in de markt als binnen Karwei. Dit vraagt om een andere manier van denken en handelen, is het idee. Selmore, Doom & Dickson en Brand New Telly zijn geselecteerd in de verwachting dat zij met Karwei ‘the next step’ kunnen gaan realiseren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De drie bureaus krijgen een creatieve briefing. De verwachting is dat de keuze eind april is gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet winnende bureau zal nauw samenwerken met onder meer Dedato, Giesbers en Mindshare.
De pitch wordt begeleid door Karen de Loos van Kik communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid