
De juryvoorzitters per categorie zijn:
Beste Media-/middelenstrategie - René Repko (zelfstandig)
Beste Single Mediastrategie - Paul van der Heijden (Achmea)
Beste Interactieve Mediastrategie - Jeroen de Bakker (Lab1111)
Beste Mediastunt - Manon Daggers (PepsiCo)
Beste Media-innovatie - Karlijn Vlasblom (Procter & Gamble)
Mediabureau van het Jaar - Ton Rozestraten (RTL)
Media-adverteerder van het Jaar - Mary Hoogerbrugge (De Postioneerders)
Hans du Chatinier-prijs voor proffesionals en voor studenten - Vincent van den Berg (DDB)
Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen via een workshop op donderdag 28 maart bij OMD. De genomineerden en winnaars voor de Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar worden bepaald door een online enquête, uitgevoerd door Intomart GfK.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe nominaties worden bekend gemakt op 16 april. De uitreiking van de Annual Masters of Media Awards vindt op 30 mei plaats in het DeLaMar Theater in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee