Overslaan en naar de inhoud gaan

Jury’s MWG AMMA bekend

Acht specialistenjury’s bepalen de genomineerden en de uiteindelijke winnaars in negen categorieën van de MWG AMMA. Dit jaar is er geen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De juryvoorzitters per categorie zijn:
Beste Media-/middelenstrategie - René Repko (zelfstandig)
Beste Single Mediastrategie - Paul van der Heijden (Achmea)
Beste Interactieve Mediastrategie - Jeroen de Bakker (Lab1111)
Beste Mediastunt - Manon Daggers (PepsiCo)
Beste Media-innovatie - Karlijn Vlasblom (Procter & Gamble)
Mediabureau van het Jaar - Ton Rozestraten (RTL)
Media-adverteerder van het Jaar - Mary Hoogerbrugge (De Postioneerders)
Hans du Chatinier-prijs voor proffesionals en voor studenten - Vincent van den Berg (DDB)

related partner content for mobile comes here

Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen via een workshop op donderdag 28 maart bij OMD. De genomineerden en winnaars voor de Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar worden bepaald door een online enquête, uitgevoerd door Intomart GfK.

De nominaties worden bekend gemakt op 16 april. De uitreiking van de Annual Masters of Media Awards vindt op 30 mei plaats in het DeLaMar Theater in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in