Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile opent Youngstore

T-Mobile opende vanmiddag de eerste Youngstore, een winkelconcept gericht op jongeren, waarin de samenwerking tussen T-Mobile en MTV Mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Marco Kind, marketingdirecteur van T-Mobile, hebben beide partijen elkaar in deze samenwerking helemaal gevonden: ‘Soms is er gewoon een klik,’ licht hij toe. ‘Het was duidelijk dat het voormalige partnership tussen MTV Mobile en KPN niet ideaal was. MTV Mobile was niet happy bij onze groene vrienden en voelde zich daar niet gehoord. In deze samenwerking tussen T-Mobile en MTV Mobile krijgen beide partijen de kans om te doen waar ze goed in zijn.’

related partner content for mobile comes here

T-Mobile biedt met MTV Mobile ‘een die aansluit op het mobiele telefoongebruik van jongeren’. Bij binnenkomst in de kleurig ingerichte Youngstore in de Kalverstraat in Amsterdam is dan ook meteen helder: in deze winkel moeten de zogenaamde ‘millennials’ aan hun trekken komen. Bombastische beats van een live DJ en flitsende beelden op grote LED-schermen vormen het decor van de nieuwe jongerenwinkel.

Toch wil T-Mobile de doelgroep meer bieden dan alleen een aantrekkelijke flagshipstore. ‘Jongeren geven niet meer om hun belbundel, maar om hun datalimiet,’ legt Marco Kind uit. ‘Bij MTV Mobile staat dan ook niet de belbundel centraal, maar het internetabonnent. Het gaat bij een jongerenabonnement niet meer om wat voor soort beller je bent. Alles draait voor deze doelgroep om data.’

Een andere toegevoegde waarde is volgens Bas de Kuijper van MTV Mobile de content die via de speciale MTV Mobile-app wordt aangeboden. ‘Via de app krijgen MTV Mobile-gebruikers toegang tot exclusieve previews van tv-programma’s, shows en muziek. Ook krijgen ze toegang tot feesten en evenementen, zoals het MTV Club-feest dat vanavond in Club Air plaatsvindt. Zulke extra’s bieden echt meerwaarde voor de doelgroep. Voor deze generatie slaat te term ‘mobile’ niet alleen op hun telefoon,’ aldus De Kuyper. ‘Zij leven een ‘mobile centric lifestyle’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in