Overslaan en naar de inhoud gaan

Majorie Dijkstra naar de Reputatiegroep

Majorie Dijkstra, voorheen managing director en lid van het managementteam bij het Reputation Institute, is sinds 1 maart senior adviseur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Majorie Dijkstra (1973) werkte de afgelopen twaalf jaar aan het Corporate Communicatie Center van de RSM / Erasmus Universiteit en het wereldwijde Reputation Institute, waar zij actief was voor opdrachtgevers met strategisch advies en toegepast onderzoek.

related partner content for mobile comes here

Vanuit het Reputation Institute werkte Dijkstra zowel voor organisaties in het publieke domein (waaronder ProRail, Schiphol en Erasmus MC) als voor het bedrijfsleven, waaronder (inter)nationale ondernemingen als Aegon, Delta Lloyd, FedEx en Liberty Global.

Dijkstra heeft diverse wetenschappelijke publicaties op haar naam staan en heeft daarnaast mediabeleid en reputatierisicomanagement gedoceerd in het Executive Master of Corporate Communication programma aan de Erasmus Universiteit.

Zij studeerde bedrijfseconomie in Groningen en promoveerde in 2002 aan de Universiteit van Tilburg op synergie-effecten in multimedia campagnes. Bij de Reputatiegroep zal ze haar praktijk- en onderzoekservaring inzetten voor opdrachtgevers en bijdragen aan het verder ontwikkelen van het vakgebied.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in