WPP koopt John St.
(CA) WPP Group heeft een van de laatste onafhankelijke creatieve bureaus in Canada opgekocht: John St.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
John St. telt 100 medewerkers en is gevestigd in Toronto. Het bureau staat bekend om campagnes voor WWF Canada en theemerk Tetley Canada. De campagnes van John St. kenmerken zich door humor. Zo riep het bureau een 'call center' in het leven voor oma's die ingezet werd om mensen op te roepen een warme trui te dragen en zo het milieu te sparen (voor WWF).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
National Sweater Day, John St. voor WWF
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBegin deze maand rapporteerde WPP's topman Sorrell nog een omzetgroei van 2,9 procent over 2012, maar voorspelde een zwaar jaar 2013.
Bron: Adage
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid