Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick Ruijs managing partner VODW

Voor het eerst in het dertigjarig bestaan van VODW, onafhankelijk adviesbureau op het gebied van strategie, marketing en innovatie, komt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de wijziging van het bestuursmodel is om ‘een sterker gezicht te creëren in de markt en meer focus te brengen in de verdere ontwikkeling van het bureau’. Patrick Ruijs (1970) begon zijn loopbaan bij KPN en stapte in 1997 over naar VODW. Hij is er sinds 2003 partner.

related partner content for mobile comes here

De verdere ontwikkeling van VODW richt zich op het ‘slim combineren van strategie, innovatie en implementatie’.

Hiermee anticipeert het bureau naar eigen zeggen op de trend dat internationale opdrachtgevers steeds complexere vragen stellen en bovendien toegevoegde waarde eisen in de vorm van ‘kennisoverdracht- en borging in de eigen organisatie. VODW beperkt zich daarom al lang niet meer tot gedegen analyse en advies, maar participeert actief in de realisatie ervan’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in