Milou Halbesma naar het Van Gogh Museum


Milou Halbesma (1967) studeerde economie aan de Vrije Universiteit en doorliep het International Executive Program in Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit. Vanaf de oprichting in 2006 is zij betrokken geweest bij de Turing Foundation – eerst als bestuurslid, later als directeur. Zij hielp onder meer een nieuw vermogensfonds opzetten en lanceerde de Turing Toekenning en de Turing Nationale Gedichtenwedstrijd.
Daarvoor leidde Halbesma als hoofd communicatie bij KWF Kankerbestrijding de herpositionering van het merk en maakte zij vele publiekscampagnes. Museale ervaring deed zij op als marketingmanager bij het Centraal Museum in Utrecht, waar zij verantwoordelijk was voor de marketing rondom de heropening en van Panorama2000.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHalbesma geeft regelmatig gastlessen aan de VU en de Hogeschool Windesheim over communicatie en fondsenwerving. Daarnaast is zij bestuurslid van de Stichting Cinema Zuid, Stichting WaterforLife en Stichting VierhetLeven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid