Unilever lanceert Lifebuoy-campagne
Unilever’s Lifebuoy heeft de afgelopen tien jaar initiatieven ondernomen om het overlijden van 2 miljoen kinderen voor hun vijfde jaar te voorkomen. De kinderen overlijden aan ziektes die voorkomen kunnen worden door handen wassen, zoals diarree en longontsteking. De nieuwe campagne is gericht op het Indiaase dorp Thesgora waar het hoogste sterftecijfer ligt. Het initiatief valt onder het Sustainable Live Program.
Unilever ceo Paul Polman zegt hierover: ‘Lifebuoy is het levende bewijs dat het opnemen van een sociale missie in het hart van een merk een bijdrage kan doen aan de missie zelf en duurzame groei kan opleveren.’ In een 3 minuten durende film wordt een perspectief gegeven op het verliezen van een kind voor zijn vijfde verjaardag:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisLowe Lintas India maakte campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid