Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever lanceert Lifebuoy-campagne

Unilever laat in een nieuwe campagne voor ontsmettende zeep Lifebuoy zien hoe bijzonder de vijfde verjaardag van een kind kan zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever’s Lifebuoy heeft de afgelopen tien jaar initiatieven ondernomen om het overlijden van 2 miljoen kinderen voor hun vijfde jaar te voorkomen. De kinderen overlijden aan ziektes die voorkomen kunnen worden door handen wassen, zoals diarree en longontsteking. De nieuwe campagne is gericht op het Indiaase dorp Thesgora waar het hoogste sterftecijfer ligt. Het initiatief valt onder het Sustainable Live Program.

related partner content for mobile comes here

Unilever ceo Paul Polman zegt hierover: ‘Lifebuoy is het levende bewijs dat het opnemen van een sociale missie in het hart van een merk een bijdrage kan doen aan de missie zelf en duurzame groei kan opleveren.’ In een 3 minuten durende film wordt een perspectief gegeven op het verliezen van een kind voor zijn vijfde verjaardag:

Lowe Lintas India maakte campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in