
Vaak was het een grote teleurstelling, aangezien zo'n game zich krampachtig de verhaallijn van de film moeten houden. Nu 25 jaar later komen er nog steeds 'filmgames', maar dan steeds vaker voor op de smartphone en tablets. De doelstelling is vaak ook wat veranderd: geen omzet genereren met de game, maar deze gratis aanbieden en als marketingtool inzetten ter promotie van een bioscoopfilm.
Voor het vierde deel van de Die Hard reeks is er op Android en iPhone game Die Hard uitgekomen. De eerste paar dagen werd hier nog €0,89 van de Die Hard fans gevraagd, maar sinds vandaag is de game gratis te downloaden en wordt je direct bij het starten van de game getrakteerd op de trailer van de film. Dit ook direct het hoogtepunt van de app, want de mobile game zelf zal niet bepaald een klassieker in de mobile game geschiedenis worden.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandTeammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandZie mobile game trailer:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid