Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Mol: 'Crossmediaal format rond ruimtereizen'

Space Expedition Corporation is bezig met het verwezenlijken van commerciële ruimtevluchten. In samenwerking met Simpel Media wordt daar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt Michiel Mol, CEO van Space Expedition Corporation (SXC), in een interview dat volgende week verschijnt in Adformatie. Mol: ‘Samen met Simpel Media ligt er een initiatief voor een crossmediaal format, inclusief televisiecomponent.’

related partner content for mobile comes here

Of dat format als eerste in Nederland wordt gelanceerd, daar kan Mol niets over zeggen, maar hij zegt wel dat dat voor de hand ligt.

Onlangs kwam SXC in het omdat het een samenwerking is aangegaan met verzorgingsmerk Axe. Daarover zegt Mol in het interview: ‘Axe gaat er vol in. Gooit er een zware campagne tegenaan van 120 miljoen. Het is de gouden wikkel strategie van Sjakie en de Chocoladefabriek. Dat levert ons gigantisch veel exposure op.’

Mol is één van de key note speakers op het MWG Congres dat plaatsvindt op donderdag 14 februari. In onderstaande video laat (onder andere) Michiel Mol zijn licht schijnen op het thema van dit jaar: I Like Global.

Het volledige programma van het MWG Congres is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in