Michiel Mol: 'Crossmediaal format rond ruimtereizen'
Dat zegt Michiel Mol, CEO van Space Expedition Corporation (SXC), in een interview dat volgende week verschijnt in Adformatie. Mol: ‘Samen met Simpel Media ligt er een initiatief voor een crossmediaal format, inclusief televisiecomponent.’
Of dat format als eerste in Nederland wordt gelanceerd, daar kan Mol niets over zeggen, maar hij zegt wel dat dat voor de hand ligt.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOnlangs kwam SXC in het nieuws omdat het een samenwerking is aangegaan met verzorgingsmerk Axe. Daarover zegt Mol in het interview: ‘Axe gaat er vol in. Gooit er een zware campagne tegenaan van 120 miljoen. Het is de gouden wikkel strategie van Sjakie en de Chocoladefabriek. Dat levert ons gigantisch veel exposure op.’
Mol is één van de key note speakers op het MWG Congres dat plaatsvindt op donderdag 14 februari. In onderstaande video laat (onder andere) Michiel Mol zijn licht schijnen op het thema van dit jaar: I Like Global.
Het volledige programma van het MWG Congres is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid