Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: online campagne Foam Talent Call

Vandejong heeft de online campagne ontwikkeld voor de jaarlijkse Foam Talent Call van fotografietijdschrift Foam Magazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Foam Magazine roept jonge talentvolle fotografen uit de hele wereld op om hun portfolio in te sturen. Daarbij maken ze kans op publicatie in het tijdschrift en op een expositie tijdens de internationale fotografiebeurs Unseen in september 2013.

related partner content for mobile comes here

Het Talent–issue van Foam Magazine dat elk jaar in september verschijnt, biedt jong fotografietalent een springplank naar het bereiken van een wereldwijd publiek. Bij de vorige editie in 2012 stuurden zo’n 1.000 jonge fotografen uit 65 landen hun werk in. Uit alle inzendingen maakt de redactie een selectie voor de publicatie en een expositie op de internationale fotografiebeurs Unseen.

In de campagne worden talenten van afgelopen jaar aan het woord gelaten over hun portfolio en publicatie in het tijdschrift. Deze tien kunstenaars worden de komende weken voorstellen aan het publiek voorgesteld via Facebook, Tumblr en Twitter. Ook is er een online-omgeving ingericht waar jonge fotografen worden uitgedaagd mee te doen met de Talent Call. 'De campagne is de eerste stap om, naast het tijdschrift, een internationale community te bouwen voor exceptioneel fotografietalent,’ aldus Franklin de Bekker, interactive director van Vandejong.

De Foam Talent Call 2013 loopt tot 1 april 2013. De campagnevideo kwam tot stand dankzij de medewerking van de Amsterdamse indierock-band The Vagary.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in