Allsecur, ASN, Ditzo geven beste online service


Op 31 januari is de stand bekeken en zijn een aantal bedrijven aan de top van de ranglijst beloond met een Service Awar,d die zij kregen van hun eigen klanten.
De winnaars zijn: AllSecur, Agoda.nl, ASN Bank, Ditzo, Ipodhoes.nl, Herinneringenoplinnen.nl, Hi (van KPN), Singapore Airlines en UnitedConsumers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze bedrijven geven volgens Preferenso.nl de beste persoonlijke service, doen wat ze beloven en meer, handelen snel, zijn betrouwbaar, en lossen problemen op.
Preferenso.nl vroeg klanten naar het belangrijkste service-aspect. In 2012 staat de persoonlijke en vriendelijke behandeling met stip op nummer 1. Dit aspect werd in een kwart van de 1.150 beoordelingen benoemd. Nummer 2 is doen wat je belooft, de op nummer 1 van 2011.
Betrouwbaar zijn is ook belangrijk. Consumenten klagen over het verschuilen achter kleine lettertjes en voorwaarden, en geven aan vaak vooraf niet goed te worden geïnformeerd. Het wordt ook steeds belangrijker te laten zien dat bedrijven meedenken met klanten en voorlichting bieden.
Klanten waarderen het ook zeer als er snel wordt gehandeld, wordt gereageerd of geleverd. Als dit sneller is dan verwacht, levert dit een positieve beleving op.
Als klanten vaker moeten terugbellen of e-mailen over problemen die maar niet opgelost worden, levert dit hoge irritatie op. Als er wat mis gaat, maar het bedrijf is in staat dit snel en adequaat op te lossen, worden er nog steeds hoge cijfers gegeven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid