Interactieve freecards door samenwerking
Boomerang en Pepper’s Ghost gaan samenwerken om adverteerders interactieve kaarten aan te bieden. Dit gebeurt met de augmented…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Door de techniek van Blippar te koppelen aan de freecards van Boomerang, is het mogelijk om virtuele informatie en toepassingen aan de kaart toe te voegen zonder het drukwerk te veranderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wanneer de gebruiker met zijn smartphone over de kaart heen beweegt, herkent de mobiele app beelden en logo's en toont het daar een interactieve 2- of 3D-laag bij, zoals video’s of games.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBoomerang en Pepper’s Ghost gaan samen op zoek naar adverteerders die de ‘Blippable’ kaarten voor hun campagnes willen inzetten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid