The Guardian: bombastische tongue-in-cheek


In de papieren Adformatie van vandaag David Kolbusz van BBH London, de creative director achter beide campagnes over het maken van Own The Weekend. Een passage:
Wat is het idee achter het ‘trademarken’ van het weekeinde? Worden onze levens ‘over-branded’?
Kolbusz: ‘Daar zit wel wat in. Onze levens worden overgenomen door merken – merken die zich doorgaans bedienen van brutalere marketingtechnieken. Ze hebben er geen moeite mee om over zichzelf te schreeuwen, met als ambitie om alles over te nemen.' Volgen Kolbusz steekt The Guardian in dit spotje de draak met dit gegeven omdat zij, als bescheiden en serieuze krant, nu ook eens die bombastische stijl aannemen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBBH London voor The Guardian 'Own the weekend'
BBH London voor The Guardian 'Three Little Pigs'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid