Overslaan en naar de inhoud gaan

Twinkle winnaar LOF-prijs 2013

Tijdens het LOF Event voor Vakinformatie en de Nieuwjaarsborrel van Media voor Vak en Wetenschap heeft vakblad voor webwinkeliers, Twinkle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het LOF Event voor Vakinformatie en de Nieuwjaarsborrel van Media voor Vak en Wetenschap heeft vakblad voor webwinkeliers, Twinkle Magazine, de gewonnen. Aan de prijs is een geldbedrag van 10.000 euro verbonden.

related partner content for mobile comes here

Uit het juryrapport: ‘ is zoals een vakinformatief merk anno 2013 moet zijn: vakkundig, verdiepend met inzet van alle mogelijke mediumvormen, consistent in alle uitingsvormen, een gezonde balans tussen advertentie- en lezersomzet. Een marktleider die dicht op de klant evolueert, die kiest voor beheerste groei en die blijvend in ontwikkeling is. Twinkle verdient de LOF Prijs voor Vakinformatie 2013 omdat het traditioneel en nieuw uitgeven afgewogen met elkaar verbindt. ‘

De andere genomineerden waren: Company.info (FD Mediagroep), TNW Magazine (The Next Web), VIND (Sdu Uitgevers) en Tuinbouw Communicatie Platform (TuinbouwCommunicatie)

De LOF Prijs is een initiatief van de en de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.

Het volledige juryrapport is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in