
Tijdens het LOF Event voor Vakinformatie en de Nieuwjaarsborrel van Media voor Vak en Wetenschap heeft vakblad voor webwinkeliers, Twinkle Magazine, de LOF-prijs 2013 gewonnen. Aan de prijs is een geldbedrag van 10.000 euro verbonden.
Uit het juryrapport: ‘Twinkle is zoals een vakinformatief merk anno 2013 moet zijn: vakkundig, verdiepend met inzet van alle mogelijke mediumvormen, consistent in alle uitingsvormen, een gezonde balans tussen advertentie- en lezersomzet. Een marktleider die dicht op de klant evolueert, die kiest voor beheerste groei en die blijvend in ontwikkeling is. Twinkle verdient de LOF Prijs voor Vakinformatie 2013 omdat het traditioneel en nieuw uitgeven afgewogen met elkaar verbindt. ‘
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe andere genomineerden waren: Company.info (FD Mediagroep), TNW Magazine (The Next Web), VIND (Sdu Uitgevers) en Tuinbouw Communicatie Platform (TuinbouwCommunicatie)
De LOF Prijs is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.
Het volledige juryrapport is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee