Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl laat publiek aanbiedingen bepalen

Lidl lanceert een Facebook-app waarmee gebruikers producten kunnen liken voor korting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij 'Lidl likes' staat elke week een andere productcategorie centraal. Lidl-volgers kunnen via de app stemmen op hun favoriete product binnen deze categorie.

related partner content for mobile comes here

Deze week is het de beurt aan de toetjes. Het toetje dat deze week het meest wordt geliket, zal volgende week met vijftig procent korting verkrijgbaar zijn met een coupon. De app is onderdeel van de Facebookpagina van Lidl. Gebruikers van de app maken ook elke week kans op een tegoedbon van €100,-.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in