Meerderheidsbelang WPP in Thomas Idea
Het Britse advertentie- en PR-bureau WPP heeft een meerderheidsbelang genomen in het Thaise digitale bureau Thomas Idea.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Recente campagne van Thomas Idea
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
XM Asia, onderdeel van JWT en daarmee eigendom van WPP, heeft een meerderheidsbelang genomen in Thomas Idea, een digital marketingbureau in Thailand. Thomas Idea bestaat uit 45 medewerkers en richt zich op digitale marketing, levert online strategieadvies en ontwerpt apps en websites. Het Thaise bureau werkt voor klanten als Beiersdorf, Reckitt Benckiser, Tipco en Abbott Laboratories.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWPP is hard bezig om wereldwijd uit te breiden. Vorig week werd bekend dat het het Canadese bureau John St. had gekocht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid