Actief visitekaartje
Activatiebureau HUNT introduceert zogeheten business activation cards: visitekaartjes met een call-to-action.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De voorzijde wordt gebruikt voor eigen gegevens en de achterzijde als waardebon of kortingscoupon. Ieder visitekaartje heeft een activatiecode.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Arjan Ribbe van HUNT: ‘Visitekaartjes worden eerder bewaard als ze een absolute waarde vertegenwoordigen. Daarnaast is het leuk om iemand echt iets te geven, in plaats van alleen je gegevens.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bureau kan zien of de relatie iets met het bon of coupon heeft gedaan, wat ‘een mooie reden voor een nieuw volgend contactmoment’ kan zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid