Bilderberg voor het eerst op TV
In de campagne staat de Bilderburger centraal, de 'signature dish' van Bilderberg die op de kaart komt te staan van alle vestigingen. De burger moet symbool staan voor de aandacht die er is voor details bij Bilderberg Hotels.
TCC bedacht het idee voor de signature dish en Bilderberg schreef vervolgens een wedstrijd uit voor al haar medewerkers, van receptionist tot chef-kok. Tien finalisten streden in een ‘live cooking’ finale, onder toeziend oog van een jury bestaande uit meesterkoks, een sterrenchef en directieleden, om het beste recept voor de Bilderburger te bepalen. Chef-kok Michel van Dijk van het Bilderberg Garden Hotel in Amsterdam maakte de burger uiteindelijk.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe door Wenneker TV geproduceerde commercial is vanaf week 10 vier weken lang te zien op alle Nederlandse zenders van Discovery Channel en is daarna ook op andere zenders te zien zijn.
Credits:
Klant: Bilderberg, Dries van der Vossen, Arlette Gilbert
Bureau: The Communication Company
Strategie: Cees Faes
Creatie: Kees Albers, Josien de Bruin
Account: Bram Verbogt
Productie: Wenneker TV, Roos Floris
Regisseur: Niels Bourgonje
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid