Overslaan en naar de inhoud gaan

Bilderberg voor het eerst op TV

Hotelketen Bilderberg gaat voor het eerst in het ruim 100-jarig bestaan adverteren op tv. The Communication Company (TCC) ontwikkelde het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne staat de Bilderburger centraal, de 'signature dish' van Bilderberg die op de kaart komt te staan van alle vestigingen. De burger moet symbool staan voor de aandacht die er is voor details bij Bilderberg Hotels.

related partner content for mobile comes here

TCC bedacht het idee voor de signature dish en Bilderberg schreef vervolgens een wedstrijd uit voor al haar medewerkers, van receptionist tot chef-kok. Tien finalisten streden in een ‘live cooking’ finale, onder toeziend oog van een jury bestaande uit meesterkoks, een sterrenchef en directieleden, om het beste recept voor de Bilderburger te bepalen. Chef-kok Michel van Dijk van het Bilderberg Garden Hotel in Amsterdam maakte de burger uiteindelijk.

De door Wenneker TV geproduceerde commercial is vanaf week 10 vier weken lang te zien op alle Nederlandse zenders van Discovery Channel en is daarna ook op andere zenders te zien zijn.

Credits:
Klant: Bilderberg, Dries van der Vossen, Arlette Gilbert
Bureau: The Communication Company
Strategie: Cees Faes
Creatie: Kees Albers, Josien de Bruin
Account: Bram Verbogt
Productie: Wenneker TV, Roos Floris
Regisseur: Niels Bourgonje

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in