Gedragscode Cannes jury
(FR) Verdenkingen van tactisch stemmen moeten uit de wereld worden geholpen door een gedragscode die dit jaar voor het eerst gebruikt gaat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Cannes Lions heeft een gedragscode in het leven geroepen voor juryleden. Ze moeten onder meer een schriftelijke verklaring ondertekenen dat ze voor noch tegen een bepaald land, bureau, netwerk of holding zullen stemmen. De gedragscode is opgetekend door PwC.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tijdens het Cannes festival van 2012 beschuldigde Amir Kassei de juryleden van WPP-bureaus van 'tactisch stemmen' waardoor Omincom bureaus geen kans zouden krijgen. Kassei is CEO DDB Worldwide en voorzitter Art Directors Club Europe.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe gedragscode is al ingezet bij het Eurobest festival en zal ook gebruikt worden voor de Dubai Lynx awardshow.
Bron: Horizont
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid