Overslaan en naar de inhoud gaan

Karpes ontvangt eerste SAN Jaarboek 2012

Woensdag is het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2012 uitgereikt aan Dennis Karpes, oprichter van Dance4Life en the Naga Foundation.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dennis Karpes (links) en Paul Geraeds. (Fotograaf: Gerry Hurkmans)

related partner content for mobile comes here

SAN-voorzitter Paul Geraeds overhandigde het eerste boek aan Karpes op een bijeenkomst voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht.Het thema van het jaarboek van de Stichting Adverteerdersjury Nederland is dit jaar ‘Merken met een Missie’.

Het jaarboek bevat alle ingezonden campagnes uit het jaar 2012, interviews met adverteerders, reclamemakers en wetenschappers en twee dvd’s met alle RTV-commercials/casestory’s.

Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het boek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 19 maart begint. Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de 269 ingezonden campagnes. Op 28 maart worden de nominaties bekend gemaakt op de . De uitreiking van de SAN Accenten 2012 vindt plaats op donderdag 23 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in