Overslaan en naar de inhoud gaan

De vrouw die Apple mystiek en exclusief maakte stapt op

Katie Cotton neemt na 18 jaar afscheid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Katie Cotton, een van de masterminds achter de memorabele productpresentaties van Apple, verlaat het bedrijf. Cotton was vice-president corporate communicatie wereldwijd en 18 jaar werkzaam voor het de onderneming van Steve Jobs en de huidige ceo Tim Cook

related partner content for mobile comes here

Tijdens haar bijna twee decennia bij Apple was ze verantwoordelijk voor de storytelling rond vrijwel alle innovaties van het concern, van de iMac tot de iPad. Ze werd bestempeld als een van de machtige leiders binnen Apple en speelde een belangrijke rol in het vormgeven van de mystiek en exclusiviteit rondom het merk. Anderen omschrijven dat wat anders en verwijten haar dat ze ervoor gezorgd heeft dat Apple vooral een gesloten bastion bleef. 

‘Katie heeft alles gegeven aan dit bedrijf, meer dan 18 jaar’, aldus Apple-woordvoerder Steve Dowling in een persverklaring. Ze wil meer tijd doorbrengen met haar kinderen. ‘We zullen haar missen.’

Cotton vertelde aan de Amerikaanse site Re/Code dat haar beslissing om te vertrekken bij Apple een een van de moeilijkste van haar carrière was. ‘Apple is een deel van mijn hart en ziel.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in