Overslaan en naar de inhoud gaan

Charlotte de la Rambelje en Véronique Schyns naar Hill+Knowlton Strategies

Hill+Knowlton Strategies Nederland breidt haar team uit met Charlotte de la Rambelje-de Voogd (links) als communications director en…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hill+Knowlton Strategies Nederland breidt haar team uit met Charlotte de la Rambelje-de Voogd (links) als communications director en Véronique Schyns als financial communications director.

related partner content for mobile comes here

Charlotte de la Rambelje-de Voogd adviseert opdrachtgevers over communicatievraagstukken op het snijvlak van corporate reputatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Daarnaast richt zij zich op de vraagstukken waar startende en transformerende ondernemingen in de verschillende groeifasen vaak mee te maken hebben.

Tussen 2005 en 2012 werkte De la Rambelje-de Voogd ook al bij Hill+Knowlton.

Ze is tevens oprichter van allmygoodness.com.

Véronique Schyns geeft advies over uiteenlopende financiële communicatievraagstukken in het algemeen, en over fusies en overnames in het bijzonder.

Schyns was hiervoor investor relations manager en hoofd corporate communicatie bij BinckBank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in