TGIF: Awareness


Contentmarketingbureau Brandfighters geeft je elke vrijdag een energy-boost. We luiden het weekend in met een leerzame TGIF door trends te bespreken en voorbeelden te geven. Deze week zetten we zes campagnes op rij die voor veel awareness zorgen.
Parkinson NSW: Parkinson’s Shocking fact
Bij het woord Parkinson denken de meeste mensen aan schudden of beven. Maar waar ze vaak niet aan denken, is dat deze ziekte ook jonge mensen treft. En dat wordt in deze video duidelijk gemaakt.
Bij het woord Parkinson denken de meeste mensen aan schudden of beven. Maar waar ze vaak niet aan denken, is dat deze ziekte ook jonge mensen treft. En dat wordt in deze video duidelijk gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij het woord Parkinson denken de meeste mensen aan schudden of beven. Maar waar ze vaak niet aan denken, is dat deze ziekte ook jonge mensen treft. En dat wordt in deze video duidelijk gemaakt.
Serviceplan France: Road Safety/ The virtual crash billboard
Elk jaar zijn 4500 voetgangers in Parijs betrokken bij een verkeersongeval. Om dit onder de aandacht te brengen, is een speciaal billboard ontwikkeld: de virtuale crash billboard.
Elk jaar zijn 4500 voetgangers in Parijs betrokken bij een verkeersongeval. Om dit onder de aandacht te brengen, is een speciaal billboard ontwikkeld: de virtuale crash billboard.
Missing Persons Advocacy Network: The Unmissables
Elk jaar raken 38.000 Australiërs vermist. 2.000 mensen zijn daarvan nog niet teruggevonden. Missing Persons Advocacy Network maakt deze mensen onmisbaar.
Elk jaar raken 38.000 Australiërs vermist. 2.000 mensen zijn daarvan nog niet teruggevonden. Missing Persons Advocacy Network maakt deze mensen onmisbaar.
Alzheimer Liga Vlaanderen: Ik ben erg nog
In deze campagne nemen zes mensen met vroegtijdige dementie een herinnering voor een geliefde op. Mensen met vroegtijdige dementie begrijpen namelijk wat er op hen wacht en vereeuwigen met deze campagne hun herinnering.
In deze campagne nemen zes mensen met vroegtijdige dementie een herinnering voor een geliefde op. Mensen met vroegtijdige dementie begrijpen namelijk wat er op hen wacht en vereeuwigen met deze campagne hun herinnering.
David Lynch Foundation: Sounds of Trauma
In deze video laat de David Lynch Foundation zien hoe geluiden in het openbaar veteranen terug kunnen brengen naar de oorlog.
In deze video laat de David Lynch Foundation zien hoe geluiden in het openbaar veteranen terug kunnen brengen naar de oorlog.
TERRE DES FEMMES: Bruise Automat
1 op de 4 vrouwen in Duitsland wordt getroffen door huiselijk geweld. Maar omdat mensen niet kijken naar statistieken, heeft Terre des Femmes een van de iconen van Berlijn gebruikt om awareness voor dit probleem te krijgen.
1 op de 4 vrouwen in Duitsland wordt getroffen door huiselijk geweld. Maar omdat mensen niet kijken naar statistieken, heeft Terre des Femmes een van de iconen van Berlijn gebruikt om awareness voor dit probleem te krijgen.
Tot zover onze top 6 campagnes die voor veel awareness zorgen. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!
Tot zover onze top 6 campagnes die voor veel awareness zorgen. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid