Overslaan en naar de inhoud gaan

TGIF: Awareness

Contentmarketingbureau Brandfighters geeft je elke vrijdag een energy-boost. We luiden het weekend in met een leerzame TGIF door trends…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Contentmarketingbureau Brandfighters geeft je elke vrijdag een energy-boost. We luiden het weekend in met een leerzame TGIF door trends te bespreken en voorbeelden te geven. Deze week zetten we zes campagnes op rij die voor veel awareness zorgen.

Parkinson NSW: Parkinson’s Shocking fact
Bij het woord Parkinson denken de meeste mensen aan schudden of beven. Maar waar ze vaak niet aan denken, is dat deze ziekte ook jonge mensen treft. En dat wordt in deze video duidelijk gemaakt.

related partner content for mobile comes here


Bij het woord Parkinson denken de meeste mensen aan schudden of beven. Maar waar ze vaak niet aan denken, is dat deze ziekte ook jonge mensen treft. En dat wordt in deze video duidelijk gemaakt.

Bij het woord Parkinson denken de meeste mensen aan schudden of beven. Maar waar ze vaak niet aan denken, is dat deze ziekte ook jonge mensen treft. En dat wordt in deze video duidelijk gemaakt.


Serviceplan France: Road Safety/ The virtual crash billboard
Elk jaar zijn 4500 voetgangers in Parijs betrokken bij een verkeersongeval. Om dit onder de aandacht te brengen, is een speciaal billboard ontwikkeld: de virtuale crash billboard.

Elk jaar zijn 4500 voetgangers in Parijs betrokken bij een verkeersongeval. Om dit onder de aandacht te brengen, is een speciaal billboard ontwikkeld: de virtuale crash billboard.


Missing Persons Advocacy Network: The Unmissables
Elk jaar raken 38.000 Australiërs vermist. 2.000 mensen zijn daarvan nog niet teruggevonden. Missing Persons Advocacy Network maakt deze mensen onmisbaar.

Elk jaar raken 38.000 Australiërs vermist. 2.000 mensen zijn daarvan nog niet teruggevonden. Missing Persons Advocacy Network maakt deze mensen onmisbaar.


Alzheimer Liga Vlaanderen: Ik ben erg nog
In deze campagne nemen zes mensen met vroegtijdige dementie een herinnering voor een geliefde op. Mensen met vroegtijdige dementie begrijpen namelijk wat er op hen wacht en vereeuwigen met deze campagne hun herinnering.

In deze campagne nemen zes mensen met vroegtijdige dementie een herinnering voor een geliefde op. Mensen met vroegtijdige dementie begrijpen namelijk wat er op hen wacht en vereeuwigen met deze campagne hun herinnering.


David Lynch Foundation: Sounds of Trauma
In deze video laat de David Lynch Foundation zien hoe geluiden in het openbaar veteranen terug kunnen brengen naar de oorlog.

In deze video laat de David Lynch Foundation zien hoe geluiden in het openbaar veteranen terug kunnen brengen naar de oorlog.


TERRE DES FEMMES: Bruise Automat
1 op de 4 vrouwen in Duitsland wordt getroffen door huiselijk geweld. Maar omdat mensen niet kijken naar statistieken, heeft Terre des Femmes een van de iconen van Berlijn gebruikt om awareness voor dit probleem te krijgen.

1 op de 4 vrouwen in Duitsland wordt getroffen door huiselijk geweld. Maar omdat mensen niet kijken naar statistieken, heeft Terre des Femmes een van de iconen van Berlijn gebruikt om awareness voor dit probleem te krijgen.



Tot zover onze top 6 campagnes die voor veel awareness zorgen. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Tot zover onze top 6 campagnes die voor veel awareness zorgen. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in