Overslaan en naar de inhoud gaan

CannesLions: de eerste (weer)berichten

Nederland heeft gewonnen op de eerste belangrijke dag van het Internationale Reclamefestival in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast goud voor DDB, vierde een ander team, het Nederlands elftal, de overwinning op Roemenië. Hoe dat in Cannes gebeurt ziet u hier:

related partner content for mobile comes here

Voor veel Nederlanders is het prettig thuiskomen in Cannes. Ieder jaar weer 'lekker naar CannesLions', de Oranjecamping voor reclamemakers, uitgevers, media-exploitanten en adverteerders.

En daar hoort voetbal bij, op het strand. Cebuco zorgde voor een stukje strand, een megagroot scherm en ruim 250 goed gemutste Nederlandse vakgenoten.

Dat het weer ook lekker Hollands was, bleek wel uit de donkere wolken, wolkbreuken en knetterende onweersbuien in de gehele omgeving. Behalve op Cebuco's Paper Beach.

Roemenië kan naar huis en onze gastheren van CannesLions zagen de laatste moed gisteravond diep in de schoenen zakken. Gelukkig zijn er nog landen die wel verrassend presteren.

In de categorie 'Outdoor' kreeg Nederland dan wel een Gouden Leeuw voor de 'Achterkant Bus' voor Centraal Beheer, de meeste prijzen gingen naar Aziatische landen.

Wellicht is de trend die Guus Hiddink begon met het plaatsen van Korea in de finale van het WK doorgezet naar de finales van de internationale reclamecompetitie: weg met de oude wereld!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in