Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo zuinig met toezeggingen aan Consumentenbond

Kabelbedrijf Ziggo heeft de Consumentenbond toegezegd de achterstanden bij de klantenservice binnen drie weken weg te werken en specifiek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over financiële compensatie voor gedupeerde klanten wilde het bedrijf geen toezeggingen doen, liet een woordvoerster van de Consumentenbond weten aan het ANP. De twee partijen hadden bij monde van de bond dinsdagavond een 'niet onprettig' gesprek over de klachten die klanten hebben over de diensten van het fusieproduct van Casema, en Multikabel. Aan het eind van de week zullen de bond en het bedrijf een vervolggesprek hebben.

related partner content for mobile comes here

De Consumentenbond opende vorige week een meldpunt over na een stroom aan klachten over haperende diensten, slechte voorlichting en een slecht bereikbare klantenservice van het nieuwe bedrijf, dat sinds 16 mei operationeel is.

Binnen een week verzamelde de bond ongeveer 15.000 meldingen. Van alle klachten had ruim 80 procent betrekking op de periode van na de fusie. De meeste klachten gingen over problemen met internet. De ergernis onder de klanten werd nog vergroot door de slechte bereikbaarheid van de klantenservice. Ruim de helft van de klagers gaf aan meer dan twintig minuten in de wacht te hebben gehangen, 15 procent moest meer dan een uur wachten voordat iemand ze te woord stond. Op de site van Ziggo staat daarover: Ziggo zegt sorry.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in