Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Fortis

Aanstaande maandag 16 juni start Fortis met een nieuwe campagne. Volgens Adrian Martorana, general manager van Fortis Global Branding &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Here today. Where tomorrow?' is de pay-off die centraal staat in de campagne die in meer dan 50 landen live gaat. Maar het nieuwe concept bevat nóg een vraag: 'Het leven is een curve. Waar op die curve bevind jij je?' Fortis wil hiermee communiceren dat het een langetermijnpartner wil zijn. 'We willen met mensen de tijd nemen om te stoppen, na te denken en te evalueren. Waar ben ik nu? En waar wil ik heen?'

related partner content for mobile comes here

Martorana zegt dat het een logisch vervolg is op de 'Getting you there-campagne' die ongeveer 2,5 jaar gelopen heeft. Die campagne heeft de merkbekendheid sterk doen stijgen. 'Nu gaan we het merk laden', zegt Martorana, 'we willen gezien worden als een dynamische financiële dienstverlener. We worden een van de grootste werkgevers in Nederland, tien miljoen klanten in de Benelux. Ik zie het als onze verantwoordelijkheid om onze campagnes een niveau hoger te tillen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in