Nieuwe campagne Fortis
'Here today. Where tomorrow?' is de pay-off die centraal staat in de campagne die in meer dan 50 landen live gaat. Maar het nieuwe concept bevat nóg een vraag: 'Het leven is een curve. Waar op die curve bevind jij je?' Fortis wil hiermee communiceren dat het een langetermijnpartner wil zijn. 'We willen met mensen de tijd nemen om te stoppen, na te denken en te evalueren. Waar ben ik nu? En waar wil ik heen?'
Martorana zegt dat het een logisch vervolg is op de 'Getting you there-campagne' die ongeveer 2,5 jaar gelopen heeft. Die campagne heeft de merkbekendheid sterk doen stijgen. 'Nu gaan we het merk laden', zegt Martorana, 'we willen gezien worden als een dynamische financiële dienstverlener. We worden een van de grootste werkgevers in Nederland, tien miljoen klanten in de Benelux. Ik zie het als onze verantwoordelijkheid om onze campagnes een niveau hoger te tillen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid