Overslaan en naar de inhoud gaan

Alexander Ribbink weg bij TomTom

Alexander Ribbink, Marketeer of the Year van 2005, vertrekt als operationeel directeur bij TomTom.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is het directe gevolg van TomToms overname van kaartenbedrijf Tele Atlas. Ribbink, wiens marketinginspanningen het bedrijf het gezicht gaven dat het nu heeft, verlaat na vijf jaar de Nederlandse navigatiespecialist. Hij begon als marketeer, was sinds 2004 operationeel directeur en won daar in 2005 ook een prijs mee bij Tijdschrift voor Marketing. Middels een persbericht laat hij weten ‘iets anders buiten TomTom’ na te willen jagen, zonder daar verdere details over te geven. Het vertrek komt op het moment dat er een aantal bestuurlijke wisselingen plaatsvindt bij TomTom. Het bedrijf kreeg vorige maand groen licht van de Europese Commissie kaartenmaker Tele Atlas over te nemen. Inmiddels is 97,5 procent van de uitstaande aandelen Tele Atlas aangeboden en is de operationele samenvoeging begonnen. Alain De Taeye, bestuursvoorzitter van Tele Atlas, treedt toe tot het management van TomTom, Bill Henry neemt die rol bij Tele Atlas over en Tele Atlas’ COO George Fink treedt terug.

related partner content for mobile comes here

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in