Supermarktklant baalt van uitverkochte producten


Men ondervroeg hiervoor 1.500 consumenten. Vorig jaar waren de lange wachtrijen bij de kassa nog de grootste ergernis. Dit jaar is ook het niet rustig kunnen inpakken van de boodschappen na het afrekenen als ergernis in de top tien terechtgekomen.
De meeste consumenten (87 procent) doen wel eens mee aan een spaaractie, blijkt verder uit het donderdag gepubliceerde onderzoek. Favoriet zijn spaaracties gericht op kinderen, gevolgd door sparen voor gratis producten of huishoudelijke artikelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe spaaracties, die nu met het EK voetbal in volle gang zijn met de welpies bij Albert Heijn en de voetbalpoppetjes bij Super de Boer, lonen. Vier op de tien consumenten (41 procent) geeft aan dat een goede spaaractie reden kan zijn om tijdelijk meer te besteden. Bijna een op de drie (28 procent) is zelfs bereid om (tijdelijk) van supermarktketen te wisselen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid