Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne moet Nederland veiliger en beter maken

Enkele bezorgde Nederlanders beginnen donderdag een campagne om Nederland "veiliger, beter, leefbaarder en perspectiefvoller' te maken.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei een woordvoerster van de campagne 'Nederland. Niet kapot te krijgen.' woensdag. De aanleiding is de moord op filmmaker Theo van Gogh en de onrust die daarop in Nederland ontstond. De campagne, die begint met een paginagrote advertentie in alle landelijke dagbladen, is bedoeld om "iedereen ertoe te bewegen zelf iets te veranderen in de manier waarop we met elkaar omgaan', staat te lezen op de bijbehorende

related partner content for mobile comes here

Wie de initiatiefnemers zijn, wilde de woordvoerster nog niet zeggen.

De campagne duurt volgens de woordvoerster tot bevrijdingsdag 5 mei. Maar de organisatoren hopen dat de initiatieven daarna gewoon doorgaan. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in