Overslaan en naar de inhoud gaan

De Vlieger schakelt Istha in als crisisvoorlichter

Erik de Vlieger heeft Dig Istha ingeschakeld om het geschonden imago van luchtvaartmaatschappij Exel Aviation te herstellen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot nu toe voerde De Vlieger consequent zelf het woord over zijn bedrijven. Dat meldt Het Parool. Dig Istha van Huijskens & Istha, corporate & financial communications was onder meer directeur voorlichting van het Ministerie van Buitenlandse zaken, woordvoerder van de Partij van de Arbeid , corporate communications-directeur bij KLM en directeur van Berenschot Communicatie.

related partner content for mobile comes here

De noodlijdende luchtvaartmaatschappij (waartoe chartermaatschappij Dutchbird behoord) zou op de rand van een faillissement staan, al is dat volgens de krant nog onduidelijk. De Vlieger en medeaandeelhouder Niek Sandmann hebben inmiddels wel de in opspraak geraakte mede-eigenaar Harm Prins aan de kant gezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in