(Campagne) Bassie en Adriaan voor Honda
In een nieuwe campagne roept Honda consumenten op om vrienden te overtuigen een proefrit te maken in de nieuwe Civic.
In de campagne ‘Some things can't be shared’ moeten vloggers, filmmakers en eenieder met een camera op originele wijze een vriend of vriendin overtuigen om een proefrit te maken. De filmpjes kunnen ge-upload naar YouTube of Facebook.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor de promotie heeft Honda de hulp in geroepen van 2 (hele) oude vrienden: Bassie en Adriaan. De 2 zullen ook de inzendingen beoordelen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe twee vrienden met de leukste inzending winnen allebei een nieuwe Honda Civic. De eerste 50 inzenders krijgen gegarandeerd een gratis slipcursus aangeboden.
Men kan tot 29 juli 2012 een film insturen. De winnaar(s) op 1 augustus bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid