Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio Veronica grootste stijger in luisteronderzoek

Radio Veronica blijkt in de periode maart-april de grootste groei in marktaandeel te hebben doorgemaakt ten opzichte van dezelfde periode…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek die vanochtend zijn bekendgemaakt door Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO), de opdrachtgever van het luisteronderzoek. De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 9.539 respondenten van 10 jaar en ouder.

related partner content for mobile comes here

Radio Veronica ging van 5,2 naar 6,0 procent. Sky Radio deed het ook goed en steeg in aandeel van 7,9 naar 8,6. E Power Radio steeg van 4,7 naar 5,0. Marktleider Radio 538 moest terug van 12,1 naar 11,8. ORN bleef gelijk: 11,3. 3FM volgt met 9,8, evenveel als een jaar geleden. Radio 2 ging van 9,5 naar 9,2). Radio 1 daalde van 8,3 naar 7,3 en Q-music ging van 6,9 naar 7,0. 100%NL bleef op 4,1.

Bij de kleinere zenders zag Classic FM het aandeel groeien van 1,6 naar 1,9 procent.

Als standaard tijdvak wordt 06.00 tot 24.00 uur gehanteerd. De gemiddelde luistertijd bedraagt in deze periode 3 uur en 9 minuten per dag.

Meer cijfers .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in