Overslaan en naar de inhoud gaan

BN'ers en bedrijven verkopen spullen op Marktplaats voor het Rode Kruis

Reclamebureau Havas Lemz veilt een brainstorm ter waarde van 1000 euro
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Rode Kruis bestaat 150 jaar en daarom vraagt de organisatie niet om donaties, maar cadeaus voor het goede doel. Samen met bureau Havas Lemz begon het Rode Kruis de actie Wat heb jij over voor 150 jaar Rode Kruis?. Havas doet zelf ook mee.

related partner content for mobile comes here

Zet het op Marktplaats


De partijen vragen je om iets dat je niet meer gebruikt op Marktplaats te zetten en de opbrengst over te maken naar het Rode Kruis. De actie is twee weken geleden begonnen en inmiddels doen verschillende partijen mee. Bedrijven zoals Land Rover, Coca-­Cola Nederland, FrieslandCampina, Hallmark, Basic‐Fit en Fleurop stellen cadeaus beschikbaar. Ook bekende Nederlanders als Armin van Buuren, Irene Moors, Naomi van As, André van Duin en Ilja Gort zetten hun spullen op de veilingsite.

, FrieslandCampina, Hallmark, Basic‐Fit en Fleurop stellen cadeaus beschikbaar. Ook bekende Nederlanders als Armin van Buuren, Irene Moors, Naomi van As, André van Duin en 

Ilja Gort zetten hun spullen op de veilingsite.

zetten hun spullen op de veilingsite.

Hockeystick van Naomi van As


Zo verkoopt Armin van Buuren zijn koptelefoon en Irene Moors een Telekids-bomberjack. Naomi van As doet haar hockeystick de deur uit. ‘Aangezien ik gestopt ben met hockey, heb ik deze hockeystick niet meer nodig. Altijd lekker mee gespeeld. Doe een goed bod, want de opbrengst gaat naar het Rode Kruis’, schrijft ze. Je vindt alle cadeaus van BN'ers, influencers en bedrijven op deze pagina.

een Telekids-bomberjack.

Naomi van As doet haar hockeystick de deur uit. ‘Aangezien ik gestopt ben met hockey, heb ik deze hockeystick niet meer nodig. Altijd lekker mee gespeeld. Doe een goed bod, want de opbrengst gaat naar het Rode Kruis’, schrijft ze. Je vindt alle cadeaus van BN'ers, influencers en bedrijven op deze pagina.

deze pagina.

.

Volgens Marlies Touw van Havas Lemz zou de actie op 31 mei stoppen, maar hij wordt verlengd. Waarschijnlijk duurt de actie nog zes weken. ‘We merken dat het nu echt begint te lopen’, zegt ze. ‘Het is bijvoorbeeld gisteren opgepikt door De Telegraaf en RTL. Steeds meer partijen doen mee.’

Havas Lemz geeft zelf een brainstorm weg, want ‘goed voorbeeld doet volgen’. Directeur Willem van der Schoot schrijft bij de advertentie: ‘De hoogste bieder zal samen met onze beste creatieven en strategen brainstormen over spraakmakende ideeën voor een bedrijf, stichting of vereniging naar keuze.’

Touw: ‘Er is zelfs interesse van vakgenoten: Dick van der Lecq heeft 55 euro geboden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in